Jesus

Herre Jesus!
Jag ber dig att ge mig styrka att ta mig igenom jobbiga tider. Jag ber dig att vara med mig och hjälpa mig att tackla dumma tankar om att jag inte duger och att det inte skulle gå bra.
Jag vet att du ser igenom tankar om att jag inte skulle klara det, och jag ber dig att hjälpa mig att också göra det.
Skydda mig från ondo och ge mig den frid jag behöver.

Jag vill att du är med min familj. Jag ber dig att du värnar över dem och att du håller din hand omkring dem. Låt dem få känna din kraft och låt dem veta med säkerhet att de duger precis som de är.

Du har sitt ditt märke på mig och det visar att jag är perfekt i dina ögon.
Tack Herre för allt du ger och för att du besvarar bön!
Amen

Kommentarer
Postat av: Julia

Carro, du är BRABRABRA! Försök inte tro något annat! <3

Postat av: ey brush

hahahah fyfan va du är vidrig!

2010-05-20 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback