garderobsfunderingar/trubbel i paradiset


Hej bloggen.
Borde verkligen rensa min garderob. Den svämmar över av klänningar, kjolar, bikinisar, magdanskläder, koftor, jackor...
Förra året anordnade jag en klädbytardag... jag kanske borde göra detsamma nu? Bjuda på kaffe ute i trädgården å ha lite mingelkalas?
Eller ska jag skänka kläderna till UFF?
Jag undrar just vad ett barn i somalia tycker om mina lackleggings...

Bakom dessa trendiga garderobsdörrar med Paris-skyline på (som jag fixat sjääälv!) döljer sig härligheten, min stora inspirationskälla och mitt älskade livsverk/projekt.

Älskar att öppna dem på morgonen och sedan tassa tillbaka till sängen och ligga å bestämma outfit från sängens varma dunbolster!

Hur ser er garderob ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback