Montazami for president

Hello!
En av mina största inspirationskällor här i livet är Maria Montazami. Jag älskar hennes härliga kommentarer och hennes sköna inställning till livet!
Erkänn att världen vore bättre om alla var som hon? Tog livet med en klackspark, eller ska jag säga tofs?
Hollywoodfrun har erkänt att hon känner sig bar, naken och rädd utan läppstift.
Jag har lyckats få tag i hennes fem i topp!

1. La Prairie Switzerland

 


La Prairie Switzerland, Cellular Luxe Lip Enhancer
"För mig är La Prairie läppstiftens Rolls-Royce, snygg förpackning, lyxigt, mjukt och nog så viktigt, det luktar gott. För mig som vill ha beige, eller nude, toner finns de rätta färgerna här."

2. Smashbox
 
Charming Pale Nude
"Liksom att jag inte går ut utan mitt La Prairie lämnar jag inte hemmet om jag inte har ett Smashbox-läppstift i väskan. Helst i den här färgen, Charming Pale Nude."


3. YSL
 
YSL Rose Fou,  Provocative Pink
"Detta är kanske inte min färg, bör akta mig för starka färger, de kan få mig att se ut som en transa. Men detta ger en lite annan framtoning och funkar till fest. I övrigt är YSL:s läppstift en favorit jag alltid kommer tillbaka till."


4. Chanel

 

 
Chanel, Mauve
"Jag älskar den klassiska Chanel-looken, när man plockar upp läppstiftet från väskan så förstår folk att man har stil. När jag väljer ett läppstift från Chanel blir det alltid i färger som mauve eller nude."


5. Christian Dior
 
Christian Dior Addict, Pink Empress
"Ännu ett av mina favoritmärken. Detta läppstift har en fin klassisk och feminin förpackning. Ett av de första läppstiften med en naken läpp-känsla. Färgerna är rena, ibland pärlemorskimrande, glittriga eller metalliska."

LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback