byxdressfunderingar

Hur ställer man sig egnetligen i frågan om byxdressen?
(det känns nästan som om Reinfeldt och Sahlin bör ha en hetsk debatt om detta!)
För det första, är det snyggt?
Om det är det, hur undviker man päron(eller annan frukt)-rumpa?

För egen del har jag alltid tänkt att den sista byxdressen bars av Carola 1983 i Eurovision.
Men jag kanske har fel?
Det senaste halvåret har hursom byxdressen ställt till det för mig. Jag har spatserat i butiker, hittat söta kortkort klänningar för att sedan i provrummet märka att en söm har gjorts och att det egentligen är en byxdress.

Stiltips: Stjärnorna älskar byxdressen!
Två som är helsäkra på sitt val - byxdress!
Carola 1983 & Alexa Chung 2010

tåls att tänka på.


Kommentarer
Postat av: decibel

Hahaha, klockrent!

Jag tycker dock att det är riktigt snyggt med byxdress! men jag kanske bara är hjärntvättad som alla andra ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback