M

Hej kära blogg.
Har egentligen ingen större lust att blogga (varför gör du det då?) men...
Saknar min pojkvän så himla mycket. Det är inte rättvist att han ska bo så otroligt långt bort, men va så himla underbar.
Han är så fantastisk! Min bästa vän och snygge pojkvän i ett! Har så otroligt roligt med honom, kan flumma och vara hur knasig som helst med honom samtidigt som jag kan prata med honom om allt.
Han ger mig respons på allt jag säger och är så klok!
Jag älskar honom för allt han tycker, säger och det sättet han är på när vi träffar andra. Jag är stolt över att han är min!
Jag litar på honom till 100% och jag vet att han aldrig skulle såra mig!
Jag är galet förälskad i en helt fantastisk människa vid namn Mattias!


amen på det!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, gulliga du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback