M & C i Köpenhamn

Hej bloggen!
På mitt påsklov var jag somsagt nere i skåne och hälsade på min pojkvän Matte.
På onsdagen var han ett sk ledigt fotbolssproffs då vi skulle åka till Köpenhamn över dagen.
Vädret var helt på vår sida och solen sken hela dagen!
Ströget besöktes och vi gick mestadels i affärer och insvepte danmarksstilen.
En kaffe och korv blev lunchen.

Efter att vi båda hade kramp i benen köpte vi oss varsin välförtjänt kall öl och klunkade den på en uteservering.
Matte kom hem med ett par skitsnygga sneakers och jag köpte komiskt nog endast en nyckelring med Jesus på ;)

Men världens mysigste dag, men världens mysigaste kille!
M, du gör mig aldrig besviken!

Baresso - värt ett besök!

amen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback