life on mars!

Hej älskade blogg.
Här kommer allt om helgens erövringar.

Fredag
Efter jobbet åker jag in mot staden där jag möter upp my number one.
Hon får sedan hålla mig hårt i båda händerna när jag förverkligar en dröm sen barnsben/blir en äkta magdansös.
Varvar ner och låter adrenalinet skjunka undan med en kaffe vid kungsan.

Väl hemma fixar jag och systrarna tu oss inför kadettfest på Karlbergsslott.
Temat var Rockabilly och alla körde verkligen fullt ut.
Härligt med en fest full av blivande militärer på ett jäkla slott... kan det bli bättre?
liveband och sedan superdisco med bugg och söt fotograf.



Lördag
Utförsäljning i järlasjöstad, hittade en superfin blus från ett danskt märke.
Sedan Gustafs skiva, utklädd men välklädd!
Jag var Audrey Hepburn och var placerad brevid G själv!
Verkligen skitkul!


Söndag
Möhippa-planering och morotskakebak.
Även joggingtur med Slumdog millionaire soundtracket i lurarna från WESC.

love you all


Kommentarer
Postat av: annie

hål i naveln:D:D

2009-05-11 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback