.

usch va ja är dålig på att skriva.

- shoppat i oslo förrförra helgen
- firat 17de Maj på Bolevard (oslos mecka för de som är något ;P)
- hälsat på kungen och alexander rybak

- Va i götet förra helgen och på landet
- träffat Hanna
- planerat resa till uddevalla
- fått barnvaktjobb på runmarö
- jobbat i leran på landet i blå overall
- varit på jobbfest
- badat i saltvatten naken
- jobbat
- dansat
- shoppat
- varit hos terapeuten
- träffat stina
- varit på skivor
- varit på hemmafest i nacka
- gjort pannkakor med a mitt i natta
- bränt mig i solen
- spelat kubb
- pussats
- tänkt på en kille jag inte borde vilja ha då vi ligger på helt olika nivåer
- skrivt avskedsbrev till barnen
- sökt jobb

bilder kommer kanske, om jag orkar.
puuss




Kommentarer
Postat av: Sofia

:O

Jag vill också hälsa på Alexander Rybak!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback