helghelghelg

Hej!
Sååå, helgen var det.
Fredagen spenderades med mor på stan, jag liknar tydligen Kate Moss och jag har nästan fått jobb, avslöjar varit när det blir helt klart!

Sedan hem till G för middag, vin och GG - mer än trevligt!

Lördagsmorgon och G ska jobba, jag tar det lugnt och snokar igenom lägenheten innan jag drar mig hemmåt.
På Tunnelbanan träffar jag en gammal kompis som jag inte sett på minst ett halvår, vi bestämmer oss att ta en morgonkaffe och en cigg tillsammans. Klockan är tio och vi sitter i en på götgatan.
Väl hemma, byter jag om och packar snabbt ihop mina pinaler och så bär det iväg mot Uppsala.
Där äter jag, L och S frukost på Waynes klockan två, dittills hade jag endast fått i mig 2 Take-away kaffe och några ciggisar.
Kvällen blir på 25-års fest, riktigt kul! Jag var den enda 90-talisten ;)
Söndagen var slapp, Smoothie i studentlägenheten och stickstuga... Snart klar med mina tofflor :)
Åker hemmåt, får ingen plats på tåget men konverserar med Emil från 25-års festen på vägen mot Stockholm. Ledde till att vi ska till Passion någon Söndag framöver!

Ont i halsen, antar att det är den första dagis-sjukan som kommit!

 
gör allt jag skulle gjort! /er fladvad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback