bakelse

Hej bloggen.
Härliga lediga dag.
Med mammi i staden och sen lunch på Vetekatten föööör.....

...Hjälp vad det är äckligt med typisk café-mat!
Förutsägbara kombinationer på alldeles för stora mackor som knappt går att äta.
Mozarella/Tomat, Salami/Brie, Parma/Pesto, Currykyckling... Hur tråkigt får det bli?
Eller så måste man äta sallad, pasta eller ceasar med kyckling eller räkor.
Efteråt någon maxad kaloririk latte (med smak av vanilj?) i jätteglas med långlång sked och en pajbit eller en american muffin.
Nej, tacka vetja äkta fika!
Ost och skink giffel med gurka på, vanligt bryggkaffe (givetvis påtår!) i söt porslinskopp med tillhörande fat och en prinsesstårtebit. Varför inte, säger jag bara?

Hursom, senare en kaffe med Erik, mysigt och gott!!! Han är bra söt han!
Hetsköpte en kjol och ett hårband med tanken "Det är jag värd" fladdrande i huvudet innan jag åkte bussen hem.



snart ska jag ringa isabella och fixa kvällens planer, någonting säger mig att kvällen blir grym!
Trevlig Helg vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback