åh, vilken tjej!

Å-hej alla godingar.
Äntligen fredag, eller vad säger man?
Efter en lång arbetsvecka är jag faktiskt rätt så schliten, passar mig utmärkt att vara ledig idag :)
Det blir shopping med mammi, en snabbis med my dear S och sen middag och GG hos Chuck.

Gårdagen var faktiskt rätt så härlig... Också anledningen till att jag nu sitter och blixtbloggar på morgonkvisten!
Jag fick skäll av 84:a på buss för att jag inte bloggar längre, fy skäms på dig Fladvad!
Så ja, nu ska jag väl försöka hinna me det!
Hursom. Härlig dag på snigeln - ute i det fantastiska vädret lekte vi kom under hökens vingar och gungade för att sedan gå in och ha vila.
Alla barnen hämtade dagis-kudden, filten och alla gossedjuren. Jag satte på Kackel i grönsakslandet på barnspelaren och sedan tog vi alla en halvtimmes powernap, härligt.
Efter dagis åkte jag mot gymmet, gymmade från tre till sex m bla. Fröken Bånge!
Hemmåt pratade jag m E och kände mig stark, oh så stark.

Återkommer senare om fantastisk helg.

Puusss påå er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback