sundare

Gårdagen var skön, sådär perfekt att inviga påsklovet med!
Promenad till forum.
Där gick jag till Ruth och fick ansiktbehandling.
Två timmar senare kände jag mig så ledsen över att min hud blivit "lite sämre" under vinterhalvåret att jag köpte hudvårdsprodukter från Dermalogica för 700kr.

Lovade mig själv att börja mitt nya liv, ett sundare och renare liv.
Inhandlade snabbt juicen Very Berry Energizer och en nyttig Wrap med mango, bulgur och kycklingNaked JuiceBar.
Åkte sedan till gymmet och gymmade mig till ett bättrre humör och en snyggare kropp under två timmar.

Men hursom, detta har jag lovat! Fladvads FRISKUSPROGRAM för ett sundare liv 09
- inga fler myspys rökningar till kaffet
- inget kaffe överhuvudtaget!
- mer vegetarisk kost
- frukt varje dag
- gröt till frukost även på helgerna
- mer konditionsträning
- mer spontan träning, som magdans och drop-in yoga
- aldrig sova med smink!!!

Följ mitt friskusporgram du med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback