STRUL

Min helg var rätt suverän.
Fredag
Picnic i skuruparken med R, första doppet och kaffe i solen på det!
Kvällen bjöd på utgång med A, skitkul! Dansade på en stege och självfallet på baren!


Lördag
solade, jobbade som servitris på fest och dansade magdans. Senare till Hirchenkeller med L, verkligen skitkul och träffa honom igen! HihihihihihihihihihHIHIHIHihihihHIHIHIhihihi
Hemmåt dansade jag när solen gick upp. Däckade.

Söndag
Vaknade med gårdagens outfit på, allt det dära obekväma; jeans, bh, smink, halsband...
Gick ner å kokade mig egen vätskeersättning. ( 1liter kokat vatten, 6 tsk socker, 1/2 tsk salt)
Hade klädbytardag och afternoontea med Sophie, Sofia och Clara. Gjorde en karta över strul, hahah.


godnatt.

Kommentarer
Postat av: C

hahah Caroline! kan du inte göra den lite suddig eller något så man inte ser namnen?! Men vet ju aldrig vilka som läser.. Och förresten, var ni på Hirchenkeller? Där var ju min syrras skiva, askul ställe ju! (Fast feeett hårda vakter)



TAGGA MAGALUF!

2009-04-26 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback