the biggest cunt.

Hej bloggen.
Idag gick jag min sista dag på Eklidens skola, blandade känslor.
Fick veta att jag behåller mitt Mvg i tyska, trevligt.

Men först till min morgon.
Jag och Lars vaknar och åker till skolan.
Klockan är då 08.10, jag är tio minuter försenad till min första lektion. Jag kommer till lektionssalen, men ingen från klassen syns till. tydligen har vi sovmorgon till nio, får jag reda på när Fredd, som är lika förvirrad som jag, också kommer letandes.

Vi sätter oss och väntar på julia, som får reda på allt genom luren, i caféterian.
Där bjuder vi oss själva på nattsvart kaffe och cocacola... koffein helt enkelt!
Julia kommer och vi sitter och ömkar oss i 50 minuter.
Vi alla hade ont någonstans och alla hade ångest över både bal, avslutning och rättvik, men orkade iallafall diskutera både länge och väl vad som skiljer begreppen "Pussy" och "Vagina" (ska sägas med överdrivet engelskt uttal) åt.
Våra slutsatser skriver jag inte i denna blogg.

Dagen avslutades med picnic i Vitabergsparken med klassen :)

Så här söt var jag idag!
image1092
vit blus, Hunky Dory
kors, inköpt i Venedig
armband med lyckosymboler och Jesu Moder symbol, inköpt i Paris
shorts, Twist&Tango

även gladiatorsandaler+bikiniöverdel

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback