tänder du?

Hej bloggen.
Är det inte så att olika typer av tjej-grupper tänder på olika typer av killar/tjejer?
Under middagen igår kom detta upp.
Idrottsklass-flickorna tände på biffigaste kropparna i staden och snygga fotbollskillar.
Musikklass-flickorna i sin tur tände mer på riktiga musikkillar. Killar som är helt inne i sitt spelande, som rör sig medan de spelar, som är så koncentrerade att de har tungan ute medan de spelar, som blundar och lever sig in i allt de spelar om/hur de spelar.
Exempel på detta är när alla flickorna sitter och drägglar över Calle när han spelar gitarr, Alfred när han spelar piano, Ville när han spelar bas och Axel när han spelar trummor.
Grrrr.

Finns det fler tjejgrupper som tänder på andra typer av killar/tjejer?

Ett mycket gammalt och omtalat sms från Calle Hammar.
image1072

pöws

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar också solgult :) superfint!

Postat av: Sofia

gitarrspelande killar med brunt hår. det är det enda rätta.

2008-05-25 @ 20:31:51
URL: http://remind.blogg.se
Postat av: vev

hahhahaha, calle...i didn't know...;)

2008-05-25 @ 20:38:16
Postat av: Linn

bröööööööööl. musikkillar!!!!

2008-05-25 @ 20:54:45
URL: http://linnhedman.blogg.se
Postat av: Clara

yes. Musikkillar it is. :D:D

2008-05-25 @ 21:28:13
URL: http://Bergenstrahle.blogg.se
Postat av: stella

Haha, lite roligt att dom som håller på med olika saker tänder på olika killar, men det är så sant så. ;)

svar: Jag trodde nog för lite på mig själv, för idag tränade jag med kompisen som ska kompa mig på gitarr, och jag behöver inte sänka låten :) Men tacktack för att du sa so du tyckte, och jag hade nog bytt låt om det inte hade gått.

2008-05-25 @ 21:30:33
URL: http://vapendragare.blogg.se
Postat av: calle hammar

PISSOFF ;D

2008-05-26 @ 20:18:09
Postat av: jul

calle hammar turns us on!

2008-05-26 @ 22:09:52
Postat av: Anonym

haha, vältränade musikkillar med bruna ögon ofc

2008-05-30 @ 01:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback