namnsdag!

Hej bloggen.
Om det var någon som missade det så hade jag faktiskt namnsdag i tisdags.
Carolina och Carola var det, men shit the same.
Heter fler människor i sverige Carola än Caroline undrar jag?!

Hursom.
Här är presenterna jag fick :D
image1066
Skinnjacka, Carlings Oslo, 1199 kr
Blå bolero/kofta, BikBok Oslo, 299 kr
Elisabeth Arden bodycreme, ?, 199 kr
Hårspännen, Hm Oslo, 29 kr
Scrubhandskar, Åhlens, 79 kr
VÄRLDENS BÄSTA BodyScrub, Liten affär i Saltis, 200 kr

+ världens finaste bikini från BikBok Oslo, 99 kr del :D

Namnsdagen tillbringade jag tillsammans med Lars och Hans familj då det även var hans 17-årsdag. Vi åt middag på resturang och sedan kollade jag och Lars på Sagan om Ringen. Sjukt underbar namnsdag!

pöws


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback