min allra käraste syster.

Hej bloggen.
Visste ni att jag ska bort nästa helg med? Och helgen efter det?!
Nästa helg gäller konfirmand-förträff. Min ledarroll börjar :)
Helgen efter det blir det firning av norges nationaldag i Oslo hos syster Charlotte.
Ska bli superkul!
Längtar sjukt mycket efter mina systrar ibland. Inte efter något speciellt lixom, inget de gör. Bara att de är hemma, bara att de sitter och tittar på Oprah och äter flingor och yogurt när man kommer hem efter skolan. Att de spelar piano och sjunger. Att de brottas med en om speglarna i badrummet om mornarna.
Hursom får jag ju träffa dem båda om två helger :)

image1004
stavfelet, hur kan man inte digga denna människa?

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback