manouch kommer till sverige!

Hej bloggen!
Fick just jubla, twice!
WIIIIIEx2
Damernas värld kom nerdimpandes i brevlådan, störtschöön läsning med andra ord.
Badmode, skönhetstips och fuktighetskräm med toning-test, MJAO sa Fladvad!

Mitt andra Wiie kom när jag satt och läste. Min absoluta älsklingsaffär kommer till Sverige!
Det är självklart franska Manouch jag pratar om.
ABO! Bara en sådan sak som att de i sin vår och sommar kollektion har med både glasstryck i ljus-gult, turkost och rosa och en bikini i frotté!
Aldrig varit inne i en sådan underbar butik. Nu i Paris var jag tillochmed tvungen att besöka både deras butik på varuhuset La Fayette och den på Rue de Pitoue.
Får inte nog!

image1005 image1006 image1007
jag i en härlig rosa kappa från deras vår kollektion, cirka 3000kr

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback