gårdagens.

Hej bloggen.
Gårdagen var trevlig.
En slappardag började med att jag åt frukost med min underbara familj och pojkvän. På terassen stod bordet dukat med vattenmelon, jordgubbar, grönsaker, bröd från bageriet, socker-kringlor, tropicana-juice, ost, te, kaffe mm. MMMMM!
Dagen var somsagt slapp. Låg och kollade i Femina och Damernas som kommit i brevlådan under veckan med systra mi.
Sedan var det dags att åka iväg till Julia som skulle ha Maskerad :)
Där bjöds det på trevligt folk och god mat.
När folket senare skulle dra på party i Orminge, fel sida av bron, åkte jag och Bissan my sister from another mister hem till Peder där vi mös med honom, Tobbe, Johan och senare Klara :)
Trevligt.
Sedan åkte jag hem tillsammans med Lars som hade varit på middag i saltis och sov hos honom :)
Mysiiigt!

image1067

pöws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback