ett par skosisar!

Hej bloggen.
Dagen har varit helr okej. Nationella i matte och spex-möte.
Även planering på lunchen över den kommande balen.
Klänningar, hår-uppsättnings-tider, kavaljerer och limousine-kostnader blev alltså samtalsämnet.
Även hur hård baksmällan från Rättvik kommer vara och hur man lyckas göra sig bal-vacker trots den.
Sedan gick jag hem och lars kom till mig. Vi tittade på Topmodel, busade och hade superskoj.
Min lilla Hawa!
Nu har jag precis pratat med Julia om våran mycketseriösa, !!!mycket!!!, redovisning om August Strindberg som vi ska ha imorgon.
Mer om morgondagen är ju att jag förmodligen ska gymma med min allra bästa tjejkompis, clorkilini!

image1031
image1032

Visste ni att en tjej i sjuan smygfotade mig för någon dag sedan.. läbbigt!
pöws

Kommentarer
Postat av: Charlotta

åh gudars vad söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback