essence!

Hej bloggen.
Här kommer mitt bästa skönhetstips genom tiderna.
Håll i er!!!!!!!
Essence nagellack!
hallelujah,hallelujah,hallelujah!

Köps i Österrike eller Tyskland, men absolut vääärt!
Jättebilliga, men supergrymma!
Alla med sin speciella egenskap! men fortfarande enkla och vita! :D
image1091
min hylla med essence, från vänster!
* Stop split! Nail repair! - Ganska uppenbart? För de vars naglar afta klyver sig
* Pro white effect - För en vitblåare nyans på naglarna. Tar borta gulnande naglar.
* Grow long - För de som vill att naglarna ska växa fortare :)
* Tip painter - För fransk manikyr
* Nail whitener - Gör naglarna mer vita
* Beautifier! Mit micro crystals - Otroligt! Gör naglarna skimmrande på ett helt nytt sätt!
* Pro white french - för fransk manikyr, gör naglarna orentligt vita

kostar kanske 20-30 kr styck!!!!

pöws

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Jag håller med. Essence nagellack är bra. Kan köpas från välaboden
http://xn--vlaboden-0za.se/. Men jag lovar. Deras andra nagellacksmärke som de har. Konad är också skitbra och väl värt sitt pris. De är också billiga!!!!

2008-08-22 @ 20:48:43
URL: http://xn--vlaboden-0za.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback