energi!

Hej bloggen!
Tack för alla supersöta kommentarer, man blir ju glá ända in i blodpumpen!

Dagen har varit rätt så seg, för lite sömn har nog bidragit mycket till detta.

Efter skolan gjorde jag mig därför två nyttiga, goda, energigivande mackor. SCHLURP!
 Rostade fullkornbröd, som nästan går sönder då det är så mycket fullkorn och nästan inget mjöl eller annan stärkelse i. Ena gjorde jag med Guccamole som jag snabbt fixade iordning och den andra med Keso-paprika :)
Kände mig precis som René Voltaire :D

Och dessa mackor hjälpte för nu sitter jag här och har gjort en massa skojigt.
- övat piano ("god help the outcasts" - från ringaren i notre dame)
- bakat chokload-fondanter till hela familjen
- hjälpt gudbrodern Filip att hitta en borr
- skrivit klart tyska-läxan
- hjälpt mamma med middagen

Ojojoj! Jag säger då det!
image1073
i lurarna lurar Hellacopters "By the Grace of God"

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback