en kjol med doft av Mango.

Hej bloggen.
Slänger in gårdagens söta klädsel.
Härligt att ha kjolar som klänningar tycker jag, så luftigt lixom!
Plus att, FETING värt att köpa en volangkjol som man både kan ha nedhasad på höfterna med ett slappt linne till men också uppdragen som klänning med ett fint skärp i midjan.
Jag tycker att den långa volangkjolen fortfarande är största sommartrenden ever.
Plus att ingen, verkligen inge, lyckas att inte bära upp en lång volangkjol!

Här ser ni mig i min favorit volangkjol från Mango!
detta är även gårdagens klädval!
image1088 image1089
image1090
kjol (har den som tubtops-klänning med skärp), Mango
svart bolero, Att
gladiator-sandaler, Vagabond
solbrillor, Hm

fräsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback