bal.

Hej kära blogg.
Förlåt för att jag inte uppdaterar, men jag är ingen tjej som har bloggen som ända intresse. Min tid räcker helt enkelt inte till.
Men jag ska verkligen försöka bättre mig!

Under tiden jag har varit borta har jag hunnit införskaffa mig tre klänningar till niornas bal.
LUGN! Jag ska lämna tillbaka två.
En svart, alldeles för tråkig Karen Millen klänning och en svart-vit Oasis-klänning som jag tycker är alldeles för vintrig ska alltså tillbaka till butikerna.
Det blev en Gladiator-inspirerad chiffong-klänning i creme-vitt, rosa/lila och grått. Sjuuukt snygga snitt!
Den är väldigt mycket snyggare än på bilden och den är mycket vackrare på kroppen än på galjen!
image1055

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback