7, heaven, give me 11

Hej bloggen.
I skolan hände inget speciellt idag. Två timmar hål som spenderades på sickla med Isabelle, Fiffi, Verner och Clara. Gott med kebab och samtal med söta vänner. Även en härligt samtal med Alfred i väntan på att Clara skulle sluta, han är en sån snäll själ!

Efter skoldagen åkte jag och clara hem till henne på hennes söta lilla moped och åt god mat och mös. Jordgubbar, rostade mackor, juice, blåbärspaj och socker-bullar stod på menyn :)
Sedan var det dags för gymmet, mjao! Pumpade musklerna ännu mer, mjaaaaaaao!
Nu har jag precis kollat på mitt inspelade DH, herregud! Tom kan ju inte döööö!?
Herre gud, jag svär, jag skjuter mig själv.

Nu ska jag faktiskt ta och ringa min lilla sötnos L, han är världens bästa kille om ni inte redan visste det.

image1034
världens bästa vänner, i sjuan!

pöws

Kommentarer
Postat av: Charlotta

åh, jag som inte hade sett det dh-avsnittet.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback