tisha!

Hej bloggen!
Har kommit på hur underskattad T-shirten är.
Jag tror inte det finns något skönare plagg.
Plus att typ vem som helst ser sjukligt fräsig ut i en tisha med rätt tryck :)
Somsagt... trcyket spelar roll!
Älskar barnsliga tryck.
Själv har jag en gammal orange tröja där det står vilken skidskolegrupp jag tillhör. Den kommer från när jag var typ fem år, men är lika fräsiga idag som då.
(ska visa upp den här i bloggen någon dag!)

Plus att det är fett schlappt att bara dra på sig en t-shirt till ett par jeans. Inget amn behöver tänka på som att tex. ha snygga accesoarer eller att tona ut sminket ända ner till pattarna.

Hittade dessa sötnowsar på topshop.
Yummie!

image836
pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback