Svar från Frågestunden:)

hej bloggen!
Här kommer frågorna och svaren ifrån min frågestund :)

Vilken är din favoritblogg?
Pyttis.blogg.se, riktigt härlig blogg som får mig på glatt humör!

Vilken musik gillar du?
The Strokes, Beck, BlocParty, Regina Spektor, Le Tigre, Razorlight, Lo-fi-fnk, The Knife, The Ark, The postal service och Air bara för att välja några lixom. På Party är det såklart dunka-dunka som gäller :)
Lyssnar ganska mycket på lovsång också, gärna från Hillsong, Fiadelfia eller Rudi Myntevik.

Åker du bräda eller slalom?
Slalom sen jag i princip kunnat gå.

Vilket typsnitt har du på inläggningsrukrikerna?
Courier new

Vilka bloggar läser du regelbundet?
Såklart alla kompisars, endast för att hålla sig uppdaterad om va de gör, vilka de bråkar med osv. Annars Pyttis.blogg.se, gosigast.blogg.se ;P

Vad anser du vara viktigast med livet?
Svår fråga! Att få kärlek och att samtidigt få ge den till de jag bryr mig om. Att få utrycka mina känslor och tankar. Att känna att jag gjort mitt på jorden, lycklig och glad, när jag dör.

who's the guy you're 'dreaming' of?
Haha, måste erkänna att jag har en liten crush på rapparn Petter sedan länge... men annars L :)

Vilken är din favoritaffär?
Hmm, favoritaffär. Måste väl säga Hm, tråkigt nog. Att blanda allt från utlands-shopping, Hm, mormors-vind-fynd, vintage och tuffa tryck är typ min grej. men ja, Hm, billigt och bra för en impulsköpare som mig.

Sjukt härlig design, hur gör du?
Hur jag gör? ;P
Jaa-a du, blandar färger och typsnitt så att det speglar mig :)

Favoritdesigner?
Diggar Rules by Mary starkt. Älskade när TopModel Sverige fick fotas i de kläderna!

Hur kommer det sig att du är i Tyskland?
Var ej i tyskland, dock i österrike på sportlovet :)
Skidåkning, som alltid på spotlovet, i österrikiska alperna :)

Vad gör du på fritiden?
På fritiden är jag med mitt gäng The Nine, mina kompisar, min lillebror/på G/Bästis Lars, är i kyrkan, shoppar, festar och bloggar :)

Hur ändrar man typsnitt?
Gå in på design och pröva dig fram, det är det allra bästa!

Vilken kroppsdel tycker du är sexigast på en kille?
Beror helt på! Överlag tycker jag att händer kan va sjukligt sexiga och ögon likaså. Tränade kroppar och "knullat" hår är inte heller helt fel.

Hur gammal är du?
16 år sedan den 30 Januari :)

Undrar också om designen, hur gör du människa?
Ja-aa, somsagt. Testar mig fram tills jag är nöjd och jag tycker den speglar mig och min presonlighet :)

Är du singel?
Ja, jag är singel men på G med mitt ex :)

Vad vill du bli när du blir stor?
Något som betyder något. Advokat, politiker eller journalist. Annars skulle jag vilja jobba inom Röda korset eller som missionär, iallafall några år.

Hur tror du att folk uppfattar dig?
Tror att vissa uppfattar mig som ganska bitchig. Men det flesta, får jag hoppas, bara som en helt vanlig tjej typ :)

Hur träffades du och Lars?
Vi träffades när jag gick i femman och han i sexan på en klassfest. Blev tillsammans och var tillsammans ett halvår. Sedan gjorde vi slut, vi var nog rätt trötta på varandra. Båda skötte sitt i ett halvår och sedan började vi umgås igen. Vi den tidpunktemn skulle jag precis börja sjuan och han åttan. Vi blev bästa kompisar med tiden och sedan precis som syskon. Vi gjorde allt tillsammans, levde sjukt tätt inpå varandra och gjorde allt likadant. Sen var det så tills januari 2007, när jag gick andra terminen i åttan och han i nian. Då flirtade vi och blev senare tillsammans. Va tillsammans i dryga året och nu är vi redan på G igen :)
Mycket hett tips att ha en allt-i-ett; bästis, närmsta killkompis, pojkvän, lillebror mm,

Såg något om Gud i din blogg, är du kristen?
Ja, jag är kristen och har varit det sedan jag var liten. Är Pingstvän och med i Pingstkyrkan, vilket jag trivs med. Gud har hjälpt mig mycket och den bästa platsen som finns är kyrkan. Den finaste gåvan som någonsin getts måste ju ha varit att någon tog på sig alla ens synder som man gjort, som man gör och som man kommer att göra. Att få vara dotter till en kung är mäktigt :)


Kommentarer
Postat av: bro

kan helt klart tipsa om samma sak, bästis-flickvän-syrra

2008-03-10 @ 17:04:59
Postat av: Anonym

En till fråga! vad är du bra för?

2008-03-11 @ 08:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback