sjukdom

Hej bloggen!
Hur är det med dig?
Har faktiskt varit sjuk ett par dagar och är det fortfarande :/
Därför har jag knappt skrivit.

Under min sjukdomstid har jag hunnit kolla klart hela säsong 3 av DH, äta sjukligt mycket choklad och mysa med mamma.
Idag har jag faktiskt vågat mig utanför soffan/sängen. Men bara till Sickla där jag köpte 5 par skor, några tröjor och lite annat. Presenter till pappsen blev det också :)
Bilder hoppas jag att jag hinner ta :)

Ikväll ska jag antagligen gå på bio med mor och far :) ska bli mysigt, riktigt skönt att bara vara hemma och schlappa faktiskt :)

Dagens musikval, Le Tigre


saknar Lars massvis.

Kommentarer
Postat av: Clara

Skoja INTE! 5 par skor!? Whattafuuuck. Nu har jag massa att ta igen! Stan på Fredag love?

Postat av: Lars

word på clara: va fan carro, 5 par skor? :P
älskar dig

2008-03-27 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback