shoppilopp!

Jepp.
När jag ändå håller på lixom.

Somsagt, trots min sjukdom traskade jag iväg med min kära mor till forum och sickla för en snabb shopping.
Somsagt, om jag tvingas lämna sängen, där jag ligger och snyter och hostar om vart annat, för något är det ända som kan få mig till o göra det shopping.

Kom senare hem med saker t mor, 5 par skor (varav ett par som jag redan hunnit lämna tillbaka), två tröjor, presenter till pappsen och lite annat smått och gott som verkligen var behövligt.

    
gladiatorsandaler, Vagabond, 550 kr
stövlar, Vila, ca 1000 kr
söta svarta i satäng, Bronx, 500 kr
jazz-skor, Vagabond, 600 kr
korall/orange färgad blus, Vila, ca 300 kr
blus, Indiska, ca 200 kr

Tack mammilutt!

pöws

Kommentarer
Postat av: Julia

åååh, me like!
sånna sandaler fick bissan i födelsedagspresent!! stört snygga!!! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback