PÅSCHKÄGGET!

Hej bloggen!
Tar tillfället i akt och visar vad jag fick i påsk-present.

Förrutom ett supergott påskägg, gjort av choklad i lila staniolpapper, från Gunnarssons bageri (detta proppfyllt med delikata små choklad praliner) fick jag detta!

jeans, bikbok, ca 300 kr
blus, bikbok, ca 400 kr
jeans-dräkt, bikbok, ca 400 kr
tisha m jesus-motiv, liten affär i gamla stan, ca 200 kr
gossip girl nr 2 i serien, bokhandel, ca 100 kr
gossip girl nr 3 i serien, bokhandel, ca 100 kr

image861 image862
Mycket glad och nöjd måste jag säga!
Favoriten är såklart jeans-dressen, sheeat va fräsig man känner sig (fast liiiite lek-farbror är det över den också)... Riktigt 70-tals rätt!
Annars älskar jag Jesus-tröjan, helt rätt att få den under påsken som både menar på sorg/död och lycka/uppståndelse! Like it big time!

Vad låg i ditt påskägg?
pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback