MELLANMJÖLK!

Hej bloggen.
Hemma i sverige efter en helt underbar resa som jag berättar mer om senare.

Dagen spenderades med Julia och sedan Lars.
Bakis sedan fest i saltis och sedan kalas hos max där allt somvanligt var gästvänligt och superglatt.
Härligt nattsamtal med julia på fladvads toalett och sedan samtal till exempelvis John&Jocke.

Nu sitter jag här och är supertrött, men måste plugga. Jag måste, men gör det inte. SUCK!
Lyssnar på Rudi Myntevik som komensation att jag skippade kyrkan idag, åh, ville gå!


image779
Just nu around Flodwood

Fårskinnstofflor, Mammas
Miniskjorts, Topshop
Tröja, Fått av Julia
Fräknar, Fått från Mayerhofen
Skissblock, Fått i julklapp förra året
Mellanmjök, Ica
Penna, Pappas arkitektföretag



Massvis med pöwsar

PS!
Glöm ej bort frågestunden ovan!
DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback