Ännu en sjukdomsdag.

Hej hallå bloggen.
Bättre i min sjukdom idag.
Dagen bjöd förövrigt på sångprov till Kungsholmensgymnasium.
Mycket krasslig röst, men men, vi får se hur det går sen... Om jag kommer in och så.

Sedan bar det iväg till Hm för att byta en tröja och köpa mjukisställ och söt sjal :)
Sjalen kom väl till pass senare när Lars varit hos mig och gjort ett mindre passande sugmärke på min hals.
Speciellt eftersom jag sedan skulle på operan med familjen och farmor.

Och nu sitter jag här och planerar min idrottslektion tills imorgon :)
Livräddning ska det vara, bara det och dans som jag äger sönder på när det gäller sport.


image797
dagen har gått i ditt tecken
, Bild tagen i Paris.

I glädje skall ni tåga ut
och ledas hem i trygghet.
När ni kommer
brister berg och höjder ut i jubel,
markens alla träd klappar händer.
Jes 55:12

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback