stinkie-saknad

Hej bloggen.
Dagen startades med frukost (Gröt på krossat bovete, linfrön, pumpakärnor och solroskärnor, SMASK!).
Efter frukosten bar det av till Skönhetssalongen där jag och mamma noppade ögonbrynen och färgade både fransar och bryn. (så här första dagen känns det alltid så himla mörkt, känner mig helt spansk!)

Efter det köpte vi en söt BZR-blus till mor och köpte sushi inför middagen med hela familjen.
Nu ska vi strax fika goda bullar som vi sprang in och handlade på Gateau under vår lilla tur.

Dagens saknad är helt klart Stinkie.

 
bikini, Roxy
örhängen, inhandlade på amalfiekusten
solglajjor, pappas gamla
hörlurar, WESC

hörlurarna från WESC har äntligen kommit hem från deras resa till Lars bror Nils.

(bilder tagna av mig, som alltid)

Frid!

Kommentarer
Postat av: Lena

åh fin blogg du har! vill med ha såna hörlurar, vad kostade dom?

Postat av: ellen

aah, härlig blogg!

Jag har också sånna där hörlurar.. fast i färgen gröön. Hyffsat bra ljud i dem, vad tycker du? :)

Ha det fint!

2008-07-30 @ 22:34:23
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så himla snygg och din blogg med!!!

2008-08-03 @ 13:10:50
URL: http://harliehannah.blogg.se/
Postat av: Lars

älskar dig min ängel

2008-08-10 @ 02:35:22
Postat av: Anonym

vad vill du bli när du blir stor? (: kram!

2008-08-12 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback