back from the westcoast!

HEEEJ BLOGGEN!
Känner du igen mig?
Efter tre veckor@THE WESTCOAST, utan internet,  är det inte så konstigt om du faktiskt tvivlar på om det faktiskt kan vara så att jag är tillbaka.
Men det är sant! Fladvad is back in town!

Somsagt har min familj ett härligt sommarland på västkusten, den bästa kusten.
Landet har tre små rara hus, massa klippor, en äng, ett trädgårdsland, ett dass och massvis av hallon.
Mitt landställe är nog det perfekta sommarstället. Där stannar tiden lixom upp och man tappar fattningen om vilken veckodag det egentligen är. På mitt sommarställe bara är man och sommaren varar i en evighet.

Men igår så anlände vi hem, för en snabb visit hemma, innan hela familjen åker till Malaga i två veckor.


golf. i höst ska jag och lars ta gröntkort :)



min allra käraste syster!

Så. Nu väntar en god frulle med familjen utomhus. Grapefrukt, sockerkringlor, russenfrallor och kaffe.

Frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback