UrbanOutfitters satsar på våren.

Hej bloggen!
Kollade in UO´s nyheter inför våren.

Snyggt må jag säga!

Jeans jacka och jenas kjol är tydligen hippt igen.
Tja.. jeans jackor är jag i princip allergisk mot sen jag alltid hade det när jag var runt 8 år.

Hursom, här är några favvisar!

image563

- Ankelsko (snyggt och nytt i mocka och nytänkande färg; blå!), 650 kr
- Halsband, 220 kr
- Armband (snyggt nu i svart, annars har man ju sett många liknande i guld i höst!), 59 kr
- Handväska/Plånbok, 380 kr

Den sistnämda med nitar är helt underbar.
Perfekt storleken på vårens plånbok är så stor att den får plats i väskan men ändå så stor så att den kan bäras som handväska!

pöws

Kommentarer
Postat av: Flissie

Plånboken var riktigt snygg :)

Postat av: carin

Plånboken är helt OK det andra är inte riktigt i min smak. Jag trivs bäst i T-shirt och jeans :)

2008-01-02 @ 13:10:23
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback