Till lillebror!

Hej bloggen.

Till lillebror!
Jag läste din blogg.
har inte läst den nästan alls.
Men tack för det fins inlägget om syskonskap, fint.
Vill inte läsa din blogg.
dels orkar jag inte och dels så ska vi vara ifrån varandra var det sagt.
men jag vill också ha tillbaka min bror och världens bästa kompis.
tids nog får vi allt vad vi vill, det vet jag.
vad som än händer och hur mycket kontakt vi än har kommer du alltid vara min allra bästa vän.
jag tror ingen kan komma emellan oss, det är alltid du och jag mot alla andra.

Jag hoppas vart fall att du hör av dig på din systers födelsedag, kontaktförbud eller inte.


Nu ska jag sova. TIHI!
femton åååår, imorgon är jag vuuuuxeeen :D

p.s datum för min sweet 16 nästan bestämt :D d.s

pöws


Kommentarer
Postat av: Lars

ska bli syrran!

2008-01-29 @ 22:21:22
Postat av: hannah

GRATTIS KVINNA PÅ FÖDELSEDAGEN! :)

Postat av: E L L E

Jag har nu frågestund på min blogg, välkommen att fråga på!

2008-01-30 @ 18:12:58
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback