svart/vitt

Hej bloggen!
Behöver jag säga mer än vitt/svart.
Denna ständiga kamp mellan de båda.
Jag säger då det.

När jag tänker på deras alltida tävlan tänker jag först och främst på myrornas krig/text bilden.
image632 
Här är några snygga vårnyheter i trenden/det ständiga kriget, svart och vitt!
image631
perfym, Kicks, 298 kr
ballerina, Topshop, 250 kr
väska, Oasis, ca 350 kr
blus, Topshop, 250 kr
klocka, Kyssjohanna, 260 kr

Absoluta favoriten är perfymen.
Snygg design med sött mönster och rosett och sen luktar den ju gott också ;)

pöws

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ha en bra dag :) fin blogg!

Postat av: Linda

Jag tyckte om blusen du har där...

2008-01-22 @ 19:51:46
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback