perfekt sommarklänning.

Hej bloggen.

Är du också trött på små miniklänningar på sommaren?
Eller, visst, när man är brun av solen och slank från goda sommarsallader...
Men i början, när man är fet från julbordet fortfarande och blekast i världen?

Nejru!

Då tar jag hellre på mig denna snygga klänning.
Med ett par Jesus-sandaler, massvis med armband och en stor strå-hatt till blir den perfekt, enligt mig!

Kostar 299 kr och kommer från Ellos.se
image590 

vita - för att se brunare ut
svarta - för att se slankare ut
bruna - för att se blekare ut ;/
brokiga - gör dig glad

pöws

Kommentarer
Postat av: anna

hej pårej.
du skrev i ett inlägg för ett tag sen att typ clara hade en "bra bh stl som faktiskt går att köpa"
jag undrar då bara, vad har du för stl som inte finns att köpa? :P
du kanske inte menade det så .. men ja, nyfiken är man.
inte på dina bröst alltså, misstolka inte ;)

2008-01-06 @ 02:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback