mitt liv.

Hej bloggen.
Jag har tappat rösten typ.
Låter ganska sexig ;)

Jag vore konstig om jag inte kommenterade det som händer just nu... Så. Här kommer det som ni kommer få höra om det.

När man förlorat en person i sitt liv börjar man dela in livet i två olika tankebanor.
En tankebana som alltid börjar med "Det var sista gången..."
En annan tankebana som alltid börjar med "Det var första gången..."

Den första tankebanan kan låta såhär tex.
"Det var sista gånge jag skrattade med den personen"
"Det var sista gånge jag såg den personen"


Den andra kan låta såhär tex.
"Det var första gånge jag skrattade utan den personen"
"Det var första gången jag simmade utan den personen"


Den första tankebanan fokuserar på det som var den andra på det som är och skall komma.

Båda känns i grund och botten bara som saknad.

Jag har förlorat tre människor i mitt liv den här hösten.
Tre för mycket.

pöws

Kommentarer
Postat av: sofia

och jag har förlorat en.

2008-01-16 @ 22:33:24
Postat av: Sara Edholm

nej, är det slut mellan dig och Lars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback