kommentarer.

Okej.
Tack för alla bra kommentarer.

Jag mår verkligen dåligt över hur folk försöker knäcka mig.
Tro vad ni vill.

Jag har tvingats sätta in funktionen att jag godkänner alla kommentarer innan de visas, tydligen nödvändigt.

Plus. Tips till dej som just ska till att skriva en elak kommentar där du säger att jag är största horan, bara ljuger, fjantar mig, inte har några kompisar, är en wanna-be osv.
1) jag kollar IP-adresser
2) jag kommer att ha kvar min blogg.
3) innan ni börjar attackera mig, ransaka er själva.
4) ni känner inte mig om ni skriver sådana kommentarer.

Jag gör precis vad jag känner för.
Visst kan jag dricka och röka, men inte som förr och inte som er.
Inte för att bli säkrare eller för att försöka vara någon.
För min egen skulle och för att jag isånnafall känner för det.
The end.

Ha en bra kväll!
pöws

Kommentarer
Postat av: Clara

Älskade! Dufår berätta allt imorgon! Jag älskar dig så mycket !

Postat av: charlotta

jag har läst din blogg as länge och tycker att den är grym :)

2008-01-11 @ 17:27:49
URL: http://lottagrimfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback