hej och godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Jag vill först och främst tacka för alla de snälla kommentarer jag får om mig och min blogg, verkligen, det värmer!

Sedan, till er som tycker att jag är patetiskt, självisk eller något annat...
Ingen tvingar er att läsa väl?
Om ni inte kan sätta er in i min situation när det gäller nyår så finns det inget jag kan göra åt saken.
Men tänk efter, sätt dig in i min situation.
Somsagt, ni som aldrig gjort något dumt eller sårat någon och är så högfärdiga över er sjölva och skriver sådana kommentarer;
Grattis, ni har just sårat någon!

Hursom. Morgonen har varit mysig. DH-avsnitt med mamma och massvis av god frukost.

Om att jag skriver att jag inte tycker om reos och sedan skriver om reor som en bra sak...
Jag säger bara att en rea på internet, fine, men bara jag slipper stå i trängseln och köerna.

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback