FYLLER ÅR!

Hej,
SEXTON ÅR :D
wiiiie!
(mot danmark, eller vad?)

Mysig dag med massvis av gratulationer!
presentredogöring kommer :D

Kom till skolan, klassen sjöng och The Nine hade skaffat rosor, ballonger med texten "Krama mig, jag är 16!" på. Även tomtebloss. :D
Hela glaskorridoren var pyntad med lappar på mig där det stod att jag fyllde år och massvis av fina ballonger :D
Sedan trippade jag ner för trappan inför lunch och då fick jag nästan en chock när ett 20-tal personer (The Nine + folk) stod och sjöng för mig och Julia höll en muffins med ett levande ljus i.
(ljuset var fint med hjärtan på och rosa :D)
Visade sig att linn hade bakat hallonmuffins bara för min skull.

Älskar mina vänner, så fint allting var. Jag blev så rörd!

Sedan har folk ringt under kvällen och massvis av paket har delats ut :D

mer info kommer.

pöws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback