dalarna inspiration.

Hej bloggen!
Visste ni att jag och min klass ska på klassresa till Rättvik?
Till detta måste man lägga till att vi redan varit på klassresa två gånger, sammanlagt två veckor.
Ungern i 6:an och Italien i höstas :D

Hursom, vi har pengar kvar och ska därför till Rättvik i vår.
Det ligger i dalarna.

Hmm... S K E P T I S K !

Men för att hitta bonnmoran i mig hittade jag dessa sköningar på Modemecka :D


  
halsband, 125 kr
kasse, 104 kr

Halsbandet finns också i sött rosa, coolt blått eller tufft svart.
Kassen har du som vanlig väska eller som matkasse (miljö-vänligt!). Den finns även i vitt :D

pöws

Kommentarer
Postat av: E L L E

Fick ni åka till ungern i 6:an! haah det fick inte vi:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback