claras dikt.

Hej bloggen!
Här kommer en dikt som jag snodde på Clorkies blogg.
Den har hon gjort alldeles själv till mig :D

Caroliné, Caroliné du är så fin, så fin
Om du är snäll kanske ur paktetet hoppar en kanin
Du är söt och rar
Inte några problem med att få en karl
För vem skulle inte vilja ha världens bästa flicka?
Du är ju dessutom jävligt bra på att sticka
Rolig är du också, gulleplutt
Björn Gustavsson och Johan Glans kan ta sig i sina butt.. s
Så ett jättejätte grattis, love of mine
Önskar jag och de andra i the nine

- Dikt av Clara Bergenstråhle -

Här är också en bild på mig och mina bryds från min födelsedag!
image698
från vänster: Clara, Fiffi, Linn, Julia, Jag, Annie, Bissan, Alfred, Maja, Freff :D

pöws

Kommentarer
Postat av: Clara

wohoow! Är jag inte poetisk?! :D Älskar dig

Postat av: Julia

thenine + alfred.. kan inte bli bättre!

2008-02-03 @ 23:04:38
URL: http://colorbars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback