BH-KRIS!

Hej bloggen!
Fått underbaraste kommentaren som jag just läste.
Håhå-jaja!
Anna frågade vad jag hade för BH-storlek för jag en gång, long time ago, skrev att min kompis Clara hade en bra BH-storlek som faktiskt gick att hitta medan min aldrig finns.

Nu ska jag förklara läget.
Jag är ingen sån som köper BH-ar någon annanstans än Hm.
Eller... tja, har några från Björn Borg, men de är för stora runt om och en och annan från typ Lindex... men annars Hm.
Och jag menar, vem gör inte det?
Generellt sätt.


Hur som. Jag är oproportionell. Min kropp är det.
Hela jag, från topp till tå.


- Mina fötter är för små för min ålder och längd (35-36)
- Mina fingrar för långa för mina händer, som också de är för små för mig
- Min överkropp är typ lång.
- Mina mörka drag passar inte ihop med att jag har fräknar och aldrig blir brun som tyder på att jag typ har en liten snutt albino inne i mig.
- SLUTLIGEN, precis under mina bröst är jag hur smal som helst. av alla ställen, DÄR är jag smal. Och jämfört med de, är mina bröst för stora.
 

Problemet är att.. mina bröst inte är så värst stora, det är istället där under brösten som jag är way 2 thin.

Så, ja, den BH-storlek jag har är dum.
Jag ringde tillochmed till huduvkontoret Hm för att fråga om det någonsin kommer finnas många exemplar av min förbaskade storlek.
Men icke san icke, det kommer det inte.
De tar tydligen in ungefär 1 ex av varje Bh-modell i varje butik!

Det måste ju finnas fler med den storleken än jag!
Vart finns ni? 
Ska vi demonstrera?

pöws
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju helt omöjligt att hitta t.e.x 75D, det borde verkligen finnas fler storlekar när dom har så fina BH:ar!

2008-01-06 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback