ARN + BJÖRN BORG + GREKISKT = :D

Hej bloggen!
Igår var jag och mammsen i staden.

Vi bytte en tröja till Lars och mina hörlurar (de fanns inga hörurar i när jag fick dem :P) på WESC.
Gick till en Björn Borg butik och köpte trosor åt mammie och en tröja till mig.
En randig underställströja från Helly Hansen och, hör och häpnad, en rea-tröja från MQ åkte med hem till min garderob.

Vi mötte upp pappa på en grekisk resturang och åt grill-tallrikar, yummie!
Pappie hade varit på NK och bytt en tröja till sig själv och sedan köpte vi godis.
Yeap, bio stod på schemat.
Arn, tempelriddaren.
Faktiskt bra!

(fast än att Morgan från Morgan&Lasse spelade Arn´s bror ;P)



Sedan hemmåt, trevlig dag.

Pics på sakerna mammsen köpte åt mig kommer.

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback