Aniston och Cox firar nyår!

Hej bloggen.
Alla minns vi Vänner.
Det går ideligen på någin kanal, repris efter repris, boxarna äger vi och de forna stjärnorna tänker vi ofta tillbaka på.
De är som kompisar.
Och ja, när Brad lämnade Jennifer för Angelina kände väl alla som om de var Jennifers bästa vänner.
Sällan har jag blivit så involverad i något som jag faktiskt inte har en aning om.
Men jo, så är det, vi pratar om "Vännerna" som våra faktiska vänner, iallafall jag.

Men härligt å se att de håller ihop.
Jennifer och Courteney (vägrar att säga deras efternamn, de är ju faktiskt mina närmaste bundsförvanter) firade nyår tillsammans på den härligt tropiska badorten Los Cabos i Mexico.
Härligt att se dem i deras bästa dagar...


image570 
Ouups, Cox!

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback