ALPERNA

Hej bloggen.
Vet ni vad jag längtar efter?
ALPERNA!

Det finns ingen bättre skidåkning än där.

Folk kan ju bara försöka att åre, med sina 40 liftar, kan bräcka alperna.
Plus att under stockholmsveckorna är ju bara stockholmare där, inge kul.

I år ska vi åka till Mayerhofen i vacka Österrike.
Jag älskar Österrike, Sån himla charm!
Blir alldeles mammigt känslomässigt berörd av alla små krökar på husen och den goda maten och de trevliga folken man möter.
haha.

Så kul också att hela familjen ska med. :)
Pappa, mamma, Charlotte, fästmannen Andreas, Louise, pojkvännen Simon, jag och min pojkvän Lars :D

Afterski, skidåkning, stora skidområden, enorma höjder och fint väder gör min dag.
Middagar med familjen på restaurang och shopping, yummie!


Längtar!


   

pöws

Kommentarer
Postat av: frida

Ja, österiket har verkligen charm! Ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback