jag lever

Hej bloggen!
Sitter just nu här i schöööna österrikisska alperna.
Wüunderbar!
Jag tänkte mest bara säga att jag lever.
Bara massa sol, skitfin snö, 6-rättersmiddagar, spa-avdelning pä hotellet och underbara österrikare.

Visste ni att jag ställde mig i en dusch idag pü hotellets spa och klickade pü en kanpp och dä började det lüsa blätt och ekalüptusdoft spred sig över hela mig.
hahaha
skit kul!

Träffade även en svensk kille idag :D
Faaast, fantiserar om en annan süüü det gür nog inte, men ett litet sportlovsragg?!

Längtar hem till er där hemma, men jag lovar, pü lördag blire fest :D

pöws

Kommentarer
Postat av: Carita

Haha, måste bara få säga att jag älskar hur du skriver nu när du är i Österrike. Alltså, texten! Love it. ;*

Postat av: Susanna

Härligt. Åker du snowboard/slalom? Mycket snö? :)

2008-03-04 @ 08:01:25
URL: http://susannae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback