Helg.

Hej älskade blogg.

Ska försöka skriva lite om min helg.

Fredag
Clorkie och jag gjorde middag här hemma osh drog oss sedan hemmåt henne. Dit kom folket och allt blev riktigt najs.
Efter gråt, bråk, booze, spyor, oinbjudna gäster (orminge-packet) och sex kom Simpa och Louise och hämtade mig, sofia, julia, rickard och freff. Vi hann även skjutsa hem en glad Carl.
Nattsnacks och sedan sömn.

Lördag
Hälsade på farmor på sjukhuset och träffade sedan Erik i staden. Han är snäll han :)
Vi åt kebab och pratade och hade det jättetrevligt. Sedan kom Clara och ännu lite senare Magne. Kjol-köp och en liten söt väska, sedan hemmåt där middagsgäster och familjen väntade.
Efter middagen märkte jag alla mina planer och övervägde vart jag ville dra.
Öhling? Saltis? Medis? Gullmarsplan?
Vi drog till Saltis, mycket najs.
Taxi hem med Max och Clara efter att vi sagt hejdå till Branden :)

Söndag
Planerad F&S träning med Clorkie. Måste plugga också!!! Familjen vill dra med mig och köpa nya underställ och andra skidgrejer. Hmmm

Hur var din helg?

pöws

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erik.

2008-02-17 @ 13:00:54
Postat av: Clara

min helg var asbra, jag var ju med dig mestadels ;) Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback